גן אירועים בורג' בנימינה, מפגש בין היסטוריה לקסם של טבע | פורטל אירועים
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

גן אירועים בורג' בנימינה, מפגש בין היסטוריה לקסם של טבע

בין מטעי אבוקדו ירוקים מסתתר לו גן אירועים מלא קסם והיסטוריה. מקום ייחודי שהיה בעבר חאן דרכים עתיק ושירת החל מדמויות היסטוריות ועד את ראשית ההתיישבות של ארץ ישראל. גן טרסות קסום הנושא עימו עדיין את הגוון האותנטי והמחוספס של היסטוריה עשירה יחד עם עדינות נעימה השזורה בעיצוב טבעי ויוקרתי. גן אירועים יחיד במינו המשמר את רוח התקופה ולוקח אותנו למסע ייחודי בדמיון.



חתן וכלה



קצת היסטוריה על קצה המזלג

חאן בורג' בנימינה לא הוקם בשנים האחרונות וגם לא באלו שקדמו להן הוא קיים שם מאז המאה ה 18 והוא מהווה חלק חשוב מההיסטוריה של ראשית ההתיישבות בארץ ישראל.


המקום היה חלק בלתי נפרד מחייהם של חלוצי המושבות בנימינה וזכרון יעקב. החאן הוקם ע"י התורכים על שרידים של ישוב מהמאה הראשונה והשנייה לספירה ושימש חניית לילה פעילה ושוקקת לחוצים את ארץ ישראל. המקום נרכש ע"י הברון רוטשילד בתחילת המאה ה 20 ואדמותיו חולקו ל 27 איכרי זכרון יעקב שגם גרו בחאן במהלך שבוע העבודה שלהם בשדות. מאז ועד היום עבר החאן תהליכי שימור ובשנים האחרונות הפך לגן אירועים המשלב אווירה קסומה ומיוחדת במינה יחד עם גישה חדשנית השומרת על אותנטיות המקום.


כחלק מתהליכי החידוש והשיקום המאוחרים שעבר המקום כדי להפוך לגן אירועים, הותקנה בו מערכת תאורה ייחודית המדגישה את האבנים העתיקות של המקום והטבע סביבם. יחד עם ריהוט ומתקנים הממשיכים את הקו הטבעי המשלבים צבעים של צבעי אבן לצד צמחיה ירוקה והרבה לבן שמשתלב בהם בצורה מושלמת. הכל יחד מתגבש למראה מודרני ויוקרתי עם טוויסט מיוחד של היסטוריה מה שהופך את המקום לגן אירועים יחיד במינו בישראל. לצפייה בגן אירועים מהיפים שנראו, חתונה בטבע


המטבח שלנו

חאן בורג' בנימינה נהנה משיתוף פעולה מוצלח ופורה עם המטבח הנהדר שלקייטרינג בראף ומציע גם מגוון עשיר וגמישות מופלאה לכל סוג אירוע וגם התאמה אישית ואיכות קולינרית לאירועי קונספט ייחודיים, נועזים ומקוריים ככל שיהיו.

צוות המטבח של החאן מקפיד הקפדה יתרה הן על איכות קולינרית העושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטריים ביותר שהוא יכול לשים ידיו עליהם והן על הגשה מדויקת ושתהווה תאווה לעיניים לא פחות מלחיך.

צוות המקום הרכיב מגוון עשיר של תפריטים בהתאמה לכל סוג אירוע שתחשבו עליו מאירוע פרטי קטן ואינטימי ועד אירועים עסקיים גדולים ומורכבים והשקות נוצצות. תוכלו לבחור גם בין צורות הגשה הכוללות הגשה לשולחן, מזנוני בופה עשירים, דוכני אוכל רחוב או ארוחת טעימות מיוחדת.


ההתמחות שלנו בסוגי אירועים שונים

העיצוב הטבעי של המקום המשלב בין מרחבי דשא ירוקים וצמחייה טבעית התחומים בין טרסות אבן עתיקות יוצר אווירה עוצרת נשימה. זאת התחלה מצוינת לכל סוג אירוע, לא תוכלו שלא להישאב לאווירה הקסומה של המקום. על הבסיס הנהדר הזה יש לנו צוות מקצועי ונאמן שהולך איתנו שנים רבות שישמח להעניק לכם חוויה מהוקצעת וייחודית, החל מאירועי קונספט מקוריים בהם הצוות משמש תפקיד ומשתלב בקונספט הנבחר ועד אירועים קלאסיים או אינטימיים בהם תרגישו יחס אישי וחם לאורך כל האירוע. לחאן בורג' בנימינה ניסיון עשיר וידע עצום בהפקת כל סוגי האירועים.

צוות ההפקה שלנו ילווה אתכם יד ביד משלב הרעיון ועד אחרון האורחים.

נתרום לכם מניסיוננו ונעניק לכם השראה להגשמת אירוע שעבורכם הוא חלום ועבורנו הוא בסיס הגשמת הייעוד המקצועי שלנו.


אנחנו בחאן בורג' מקפידים על מוניטין גבוה שהולך לפנינו באירועים וערך העליון של בעלי המקום שפועלים מאהבה ומסירות לתחום הוא יצירת חוויה בלתי נשכחת עבורכם.

לצפייה בגן אירועים מהיפים שנראו, בורג' בנימינה


18 צפיות0 תגובות
bottom of page