קייטרינג לאירועים – איך מארגנים שירותי קייטרינג לאירוע בשבת
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

קייטרינג לאירועים – איך מארגנים שירותי קייטרינג לאירוע בשבת

רוב האירועים, כידוע, נערכים באמצע השבוע או לכל היותר, בשישי בצהריים, לפני כניסת השבת. זה נובע מסיבות שונות, אחת מהן היא עניין של דת וכשרות. אולמות וגני אירועים אינם פעילים בשבת אחרת הם עלולים לאבד את תעודת הכשרות שלהם, חברות קייטרינג אינן פעילות אף הן בשבת, מאותה סיבה בדיוק.




יחד עם זאת, ישנם אירועים מסוימים שאינם יכולים להתקיים ביום אחר אלא ביום שבת. מדובר על אירועים כגון שבת חתן, אירוע המתקיים שבוע לפני או שבוע אחרי החתונה, וכן אירוע ברית מילה, במידה והיום השמיני ללידה נופל על יום שבת. בשני המקרים, חתני וכלות השמחה חייבים לערוך את האירוע ביום שבת ולא יכולים להזיז אותו. זה מחייב אותם להיערך בהתאם, בפרט בכל מה שקשור לשירותי קייטרינג.


זה לא עניין מורכב שכן ישנן חברות רבות המספקות שירותי קייטרינג לשבת חתן או קייטרינג לברית מילה הנערכת ביום שבת. יחד עם זאת, כן צריך למצוא את הדרך כיצד להיערך בהתאם בשביל שיהיה ניתן לערוך את האירוע בצורה מסודרת ולספק לאורחים ארוחה עשירה, טעימה וטרייה.


דברים שחשוב לקחת בחשבון עבור שירותי קייטרינג לשבת

לפני שניגשים לארגן קייטרינג לשבת חתן או קייטרינג לברית מילה ביום שבת, צריך לקחת בחשבון מספר דברים:


ראשית, יש להחליט איפה האירוע נערך. בעיקרון, הוא יכול להיערך בבית הכנסת (לרוב, בתי כנסת מחזיקים אולם לאירועים כאלה), בבית הזוג או בבית ההורים שלהם. חשוב להקפיד ולשים לב למיקום, בין היתר, בגלל שזה ישפיע על הדרך בה יהיה צורך לאחסן את המנות, לנייד אותן, לארח את האורחים ולהגיש אותן.


שנית, יש להקפיד שיש את כל אמצעי האחסון הרלוונטיים, אמצעי קירור וחימום (דוגמא פלטות שבת) ואמצעים אחרים רלוונטיים לארוחה.

שלישית, יש להקפיד כמובן לבחור חברת קייטרינג שיכולה להציע תפריט עשיר, מגוון, מותאם לסוג האירוע. מאחר ובשני המקרים, בדרך כלל, אלו יהיו אירועי בוקר-צהריים, אזי שהתפריט צריך להיות מותאם מבחינת סוג המנות והכמויות שלהן.


איך בוחרים קייטרינג לאירוע בשבת

צריך לציין, קיים הבדל משמעותי בין אירוע שבת חתן לבין אירוע ברית מילה. זמן ההתארגנות הוא הרבה יותר ממושך במקרה הראשון מאשר במקרה השני ונעשה בתנאים הרבה יותר טובים נוחים. לכן אפשר לבדוק אופציות שונות בטרם מחליטים לאיזו חברה לפנות. מנגד, בשני המקרים, לרוב, אלו יהיו אירועים מצומצמים, בוודאי ביחס לאירוע כמו חתונה או אירועים אחרים.


עם זאת, כן חשוב להקפיד בשני המקרים שהחברה יכולה לספק שירותי קייטרינג ברמה גבוהה, עם מגוון רחב של מנות, החל ממנות ראשונות, עיקריות, תוספות ועוד. יש לוודא שהמנות עשויות מחומרי גלם ברמה גבוהה והן יכולות להתאים, לא רק לאופי האירוע אלא גם לקהל היעד המוזמן אליו.


16 צפיות0 תגובות
bottom of page