שתייה חמה באירועים
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

שתייה חמה באירועים

על מנת להפוך אירוע למפנק באופן מיוחד חשוב להשקיע לא רק במנה העיקרית ובמנות הקינוחים. אחד הפינוקים הכי נחוצים בכל אירוע הוא המגוון של המשקאות החמים. הטיפים הבאים יעזרו לפנק את המוזמנים, באירוע עסקי, בחתונה, בבר מצווה, בברית או בריתה, בחינה, במסיבות יום הולדת עגולות ובכל חגיגה שהיא.



קפה חם

האם המבחר הוא העיקר

גם בתפריט וגם במשקאות, באירועים מושקעים יש שני דברים חשובים שבשום פנים לא מגיעים האחד על חשבון השני. תמיד, חשוב מצד אחד שיהיה מבחר ומצד שני שתהיה איכות. אין שום טעם להציע המון סוגים של קפה, אם בוחרים בקפה לא כל כך מוצלח. ואין שום טעם להציע את הקפה הכי טוב שיש, אם מדובר רק בטעם אחד וללא שום משקה חם אחר. אם אתם משקיעים באיכות ומזמינים כל מיני סוגים של קפסולות אספרסו קלאב מומלצות וגם משקאות חמים נוספים ללא קפאין, כל האורחים ירגישו מסופקים ומרוצים.


שתייה חמה משדרגת גם אירועים לצעירים

שתייה חמה באירועים הכרחית בכל אירוע שבו נוכחים מבוגרים. יחד עם זאת, השתייה הנכונה תשדרג היטב גם אירועים לצעירים שבכלל לא שותים קפה או פחות מתחברים לתה. קקאו חם או שוקלטה מקפיצים את האווירה בכל מצב, לקטנים ולגדולים. כמובן, באירועים למבוגרים אפשר להציע גם משקאות חמים עם חיזוק של אלכוהול משובח. נשמע טוב? נשמע מצוין.


כשמדובר בקפה, אז רק טרי

נס קפה רגיל באירועים, איך נאמר, זה לא זה. אספרסו, מקיאטו, לא משנה איך אתם אוהבים את הקפה שלכם, באירוע שלכם הטעם חייב להיות הכי טרי שיש. אנחנו חיים בתקופה שבה בכל משרד כמעט תמצאו מכונת קפה מקצועית ובהרבה בתים משקיעים בקפה עם קפסולות מעולות. בזמנים כאלה, אף אחד לא יכול להרשות לעצמו להגיש באירוע קפה שלא מרגיש טרי או שהאדים שעולים לא מפיקים את הארומה הנעימה שמרימה את מצב הרוח.


חליטות או לא להיות

לצד הקפה, גם תה נחשב למשקה חם מאוד אהוב ופופולרי. סביר להניח שאתם לא ממש רוצים להגיש תה בלימון באירוע שלכם. סביר להניח שחוץ מקפה משובח, מגוון של חליטות אופנתיות וטעימות יתאים הרבה יותר. שימו לב שחלק מהחליטות כיום מכילות קפאין. כדאי להקפיד על כך שלפחות כמה חליטות תתאמנה גם לאנשים שהפחיתו בקפאין וגם לילדים או בני נוער שמוזמנים לאירוע.


שתייה חמה עם השלמה

גם אם הנושא שלנו כאן הוא המשקאות החמים, לא נוכל לסיים בלי להזכיר את ההשלמה המתבקשת. אפילו אם באירוע אתם מפתיעים עם קינוחי בריאות שיקיים, אל תוותרו על מאפים או עוגות שהולכות נהדר עם השתייה החמה. אותו קפה מעורר או כל משקה חם אחר, ישתלב נפלא עם עוגה טובה או עוגייה מפנקת, שכיף לקחת ביס, מכל הלב.


54 צפיות0 תגובות
bottom of page