סידורי פרחים לאירועים | פורטל אירועים - Event4u
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תevent4u

סידורי פרחים לאירועים

אנו נתקלים בסידורי פרחים שונים באירועים, בין אם מדובר בחתונות, בר וברת מצווה, בריתות וגם באירועים עסקיים שונים. ניתן למצוא פרחים גם במסעדות שונות ולעיתים גם בברים ובמלונות. עולם הפרחים מציע שפע רב שכן הוא כולל סוגי פרחים שונים ומגוונים, צבעים במגוון רחב ושילובים יפהפיים שניתן לשלב בסידורים שונים.



פרחים באירוע


סידור פרחים לחתונה

סידורי פרחים לחתונה כמעט תמיד יהיו לבנים, ניתן לשלב מספר פרחים שונים בסידור ובכך להעניק לו נופך וצורה ייחודית ויפה. ישנם סידורי פרחים נמוכים אשר אותם מניחים על השולחנות, באופן זה הם אינם מסתירים לאורחים לראות האחד את השני מעבר לשולחן. כמו כן סידורים אלו אם הם עשויים בתחתית ולא בכלי, ניתן לקחת אותם הביתה בסיום האירוע.


ישנם גם סידורי פרחים בכלים גבוהים, כאלו אשר ידהימו אתכם עם כניסתכם לאולם האירועים. סידורי פרחים גדולים יכולים להיות סימטריים בצורת עיגול או א-סימטריים לפי דרישת הלקוחות. הם יכולים להיות נשפכים בעזרת ענפי סחלבים או קיסוס ירוק בשילוב ירוקים נוספים ולשוות מראה טבעי וחיי יותר לאופי האירוע. כמוכן שניתן לראות גם חתונות עם פרחים בצבעים עזים, על גווני הסגול והבורדו אך רוב אירועי החתונה ינועו בגוונים רכים יותר של לבן או פסטל.


סידורי פרחים לכנסים

פעמים רבות יש כנסים עסקיים שגם בהם ניתן לראות סידורי פרחים, חשוב מאד להבדיל בין סוגי סידור פרחים המאפיין אירועים לבין סידור פרחים לכנסים עסקיים שכן סידורים אלו יהיו לרוב סידורים אובאליים או סידורים מאורכים שמניחים על שולחנות ארוכים רבי משתתפים, כמו כן ניתן להכין סידורים לפודיום, לבמות כנסים וגם לשולחנות האורחים כאשר בדרך כלל סידורים אלו יהיו קשורים לסוג העסק בין אם בגווני הפרחים ובין אם במיתוג הכללי של האירוע.


סידורי פרחים לבר ובת המצווה

אם עסקינן באירוע בר מצווה ניתן להכין סידורי פרחים מושקעים המשלבים גוונים המאפיינים יותר בנים כגון: כתום, צהוב, כחול וירוק. אפשר לבחור בסידורי פרחים לפי נושא כמו כדורסל או כדורגל, אפשר לבחור בגוונים ירוקים ניטרליים או אולי לשלב יותר זרדים, גזעי עצים וסוקולנטים בסידורים. לעומת זאת אם זהו אירוע בת מצווה ניתן לבחור בגוונים רכים יותר כמו ורודים על כל גווניהם החל מפודרה ועד לפוקסיה או בגוונים סגולים החל מלבנדר ועד סגול כהה. כמובן שאם יש לילדים עצמם העדפה לגוון או סגנון מסוים ניתן לשלב גם אותו.


אם באירוע אתם מעוניינים בהדלקת הנרות המסורתית, תוכלו לבקש שגם הנרות ישזרו בסידור פרחים יפהפה אשר ישלים את קו העיצוב של האירוע כולו.


סידור פרחים לבית ולחגים

כפי שאנו אוהבים להשקיע במנות המיוחדות שנכין לאורחים שלנו, חשוב לא פחות לערוך את שולחן החג בחגיגיות הנדרשת. לשם כך תוכלו להזמין סידורי פרחים הן לשולחן החג עצמו והן לרחבי הבית כדי להשרות אווירה חגיגית במיוחד.


34 צפיות0 תגובות
bottom of page