קייטרינג לשבת חתן – איך לתכנן שירותי קייטרינג בצורה נכונה
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

קייטרינג לשבת חתן – איך לתכנן שירותי קייטרינג בצורה נכונה

זוגות רבים נוהגים לערוך אירוע שבת חתן, בשבת שלפני או אחרי החתונה שלהם (תלוי בעדה ובמסורות הנהוגות בה). במסגרת אירוע זה, נהוג לארח את בני המשפחה, הקרובים והרחוקים, חברים ומכרים, לתפילות בבית הכנסת וארוחה חגיגית. זו נערכת בבית הכנסת, בבית הזוג או בבית ההורים מאחד הצדדים.


בדרך כלל בני הזוג והוריהם נוהגים להזמין שירותי קייטרינג לשבת חתן ולא להכין את הארוחה בעצמם. יש לכך שלוש סיבות עיקריות:


סיבה ראשונה, כמות מוזמנים גדולה המחייבת כמות אוכל משמעותית. מוטב להזמין שירות קייטרינג לאירוע ולא להכין הכל לבד. דבר שיכול לקחת הרבה מאוד זמן, לדרוש טרחה גדולה, ולא בהכרח לחסוך עלויות.


סיבה שנייה, לחץ זמנים. אם האירוע נערך לפני או אחרי אירוע כמו חתונה, אין הרבה זמן להתעסק בהכנת ארוחה בסדר גודל כזה.


סיבה שלישית, רצון לספק לאורחים חוויה ייחודית ויוצאת דופן. לכן, מוטב להזמין שירותי קייטרינג מקצועיים, שם ידאגו להכין את כל האוכל הנדרש עם חומרי גלם טריים ואיכותיים.


קייטרינג בשרי באירוע

איך מתכננים ומזמינים שירותי קייטרינג לשבת חתן?

בשביל להתכונן לאירוע שבת חתן, בכל הקשור לשירותי קייטרינג, אזי שצריך לקחת בחשבון מספר נקודות, בטרם בוחרים חברה מתאימה לאירוע ולפני שמחליטים איזה תפריט יכול לשרת את האירוע ואת האורחים:


נקודה ראשונה, יש לזכור שהאירוע נערך ביום שבת, לכן על החברה לספק את המנות והמוצרים הרלוונטיים כבר ביום שישי. יש להקפיד שהחברה גם תספק מוצרי אחסון מתאימים אם הם לא קיימים בבית.


נקודה שנייה, יש לקחת בחשבון את כמות האורחים. יש לחשב כמה מוזמנים אמורים להגיע, בשביל שיהיה להציע לכל אחד מהם מנה, כמו באירוע רגיל.


נקודה שלישית, בדרך כלל חברות קייטרינג מספקות תפריט כשר. אחת כמה וכמה, כשמדובר על אירוע הנערך בשבת בבוקר, בין אם הוא נערך בבית כנסת, בבית הזוג או בבית ההורים. לכן כל התכנון וההתייחסות צריכה להיות מותאמת לכך, למשל, שימוש בפלטות שבת, מוצרי אחסון המתאימים לשימוש בשבת ועוד.


מבחינת תפריט, נהוג להזמין קייטרינג בשרי לאירועים, גם במקרה של שבת חתן. זה נובע מהעובדה שרוב המוזמנים יצפו ויעדיפו לקבל תפריט בשרי. מה עוד שמבחינת כשרות, הרי שרוב החברות מחזיקות ברשותן תעודת כשרות בשרית ולא חלבית.


מעבר למנות העיקריות, הרי שהארוחה צריכה לכלול גם מנות ראשונות, סלטים, תוספות, לחמים, שתייה, וכן קינוחים (פרווה) ושתייה חמה. החברה צריכה גם לספק כלי אוכל חד פעמיים ופריטים המיועדים להגשה.


אחרי שעושים את ההזמנה וקובעים מה יהיה התפריט, אז צריך להחליט לאן החברה אמורה להביא את כל המזון ואיך אפשר לנייד אותו אם יש צורך, אל מקום כזה או אחר. הכל צריך להיות מסודר ומאורגן, בשביל שמיד אחרי סיום התפילות, יהיה אפשר להתחיל בארוחה.


15 צפיות0 תגובות
bottom of page