בוחרים חליפת חתן בסטייל | פורטל אירועים
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

בוחרים חליפת חתן בסטייל

הנה אוטוטו מגיע היום הגדול. לאחר ארגונים רבים, שיחות עם הצלם והתקליטן ובחירת האולם, הכול מוכן ומזומן לקראת החתונה. ובכן, כמעט הכול. החתן המאושר עוד צריך לבחור חליפה איכותית עבור האירוע. בדיוק כמו השמלה של הכלה, גם הוא צריך לערוך מדידות ולהתאים את החליפה לפי מידותיו כדי להיראות טוב, לא פחות טוב מכלתו.



הכלה כבר בחרה את השמלה, אבל מה עם החתן?

לפני החתונה, רבים מדברים על השמלה של הכלה המיועדת. היא הולכת למדידות עם אמה או עם חברותיה כדי לבחור שמלה נוצצת שתקצור מחמאות. אבל כאן, אנו נקדיש יותר שימת לב לחליפתו של החתן, שגם אותה צריך לדעת לבחור. אלה כמה שאלות שצריך לשאול בעת בחירת חליפת חתן טובה ואיכותית שתשתלב להפליא עם שמלת הכלה:

  1. חליפה שחורה או כל צבע אחר? חליפת החתן הקלאסית אכן מגיעה בצבע שחור, ויוצרת מעין יין ויאנג עם חליפת הכלה. אבל לאורך השנים אופנת חליפות החתן השתנתה והיום החליפות מגיעות בצבעים שונים. ישנם גברים שאוהבים דווקא את האפור כהה או הבהיר, ואחרים מעדיפים חליפה בצבע בז' אשר ישתלב יותר עם שמלתה של הכלה.

  2. חליפת ערב או כזו שאפשר להשתמש בה גם אחרי? כאשר מדברים על חליפת חתן, קיימת אפשרות לבחור חליפת ערב שאפשר להפוך אותה לחליפה יום יומית לאחר שהחתונה תסתיים. הכול תלוי בגישתו של החתן. האם הוא מאלה שאוהבים חליפות ערב מעוצבות ומחויטות כדי להרשים את כולם באירוע המיוחד של חייו? או שהוא מעוניין בחליפה פרקטית שאפשר לשמור גם לאחר כך. מעבר לכך, מומלץ לבחור בחליפה נוחה יחסית, אם רוצים לרקוד כמו שצריך בחתונה.

  3. אילו אביזרים יתאימו לחליפת החתן? לצד החליפה עצמה, ישנם פריטים שונים שצריך להתאים לחליפה כדי לקבל את הלוק המושלם. האביזרים האלה כוללים נעליים, עניבה, שעון או חגורה. כך שכאשר בוחרים את החליפה של החתן, חשוב להביא בחשבון את האביזרים האלה.

  4. מהו הסגנון הייחודי שלכם? בדומה לשמלות הכלה, חליפות חתן מגיעות בסגנונות שונים. ולא מדובר רק על צבע החליפה, אלה גם על הגזרה שלפיה היא נתפרה. הגזרה צריכה להתאים לגופו של החתן, ולכן חשוב למדוד אותה ולראות היכן לבצע תיקונים.

  5. מה אחרים חושבים על החליפה שלכם? ובכן, זה נכון שהבחירה היא של החתן בסופו של דבר, אבל מומלץ לאסוף דעות של אנשים אחרים, ובראשם הכלה, כדי לוודא שהחליפה אכן תהלום את האירוע.

עד כאן ראינו אילו שאלות כדאי לשאול לפני שבוחרים חליפת חתן. לצד זאת, ישנם עוד כמה דברים שחשוב להביא בחשבון. ראשית, יש לוודא ששאתם בוחרים חליפה העשויה מחומרים איכותיים. כמו כן, חשוב להתחיל לחפש חליפת חתן זמן רב מראש, שכן לא אחת יהיה צורך לבצע תיקונים או להחליט מה באמת מתאים לאירוע.

13 צפיות0 תגובות
bottom of page