חשוב לשמור על ניקיון כפיים במשפחה
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

חשוב לשמור על ניקיון כפיים במשפחה

כל אחד מבין בסופו של דבר שלא תמיד קל להיות חלק ממשפחה. כאשר אינכם חיים לבד, אתם צריכים להתחשב באחרים ולהסתדר עם כולם. כך, אם יש תינוק קטן במשפחה, חשוב לדאוג לכל מחסורו, ולרכוש לו מוצרים איכותיים כמו סינור סיליקון. ואם העניינים במשפחה לא תמיד מסתדרים, ויש צורך בתיווך של אדם אחר כמו טוען רבני על מנת להסדיר את העניינים. כי בסופו של דבר אתם זקוקים לאיש מקצוע טוב ומקצוע שילווה אתכם מההתחלה ועד הסוף.



ויכוח במשפחה


טוען רבני – מיהו ומדוע אנחנו צריכים להיעזר בשירותו?

הטוען הרבני הוא מקצוע מודרני יחסית אשר נוצר בעקבות הצורך לייצג אנשים בבתי הדין הרבניים. האדם הממוצע לא תמיד בקיא בחוקי ההלכה שעליהם נשענים בבתי הדין הרבניים, והוא פונה לעזרתו של טוען רבני למשפחה על מנת להבין את התהליך המשפטי שהוא מעורב בו. כמו כן, כדי לעסוק במקצוע הטוען הרבני, יש צורך לעמוד בכמה תנאים משמעותיים:


  1. בעל רישיון של טוען רבני.

  2. תושב ישראל.

  3. מועמד שלמד באחד מהמוסדות הבאים: מוסד חינוכי שבו הכיר בית הדין הרבני או ישיבה במשך 4 שנים לפחות.

  4. עמידה בהצלחה בבחינות של ועדה שמונתה על ידי בית הדין הגדול.

  5. האדם מנהל אורח חיים התואם את זה של הטוען הרבני.


באופן כללי, לטוען הרבני יש סמכויות רבות והוא רשאי לטפל במגוון רחב של תחומים כמו גירושין, חלוקת מזונות, גיור, שלום בית, ירושות וצוואות, צווי הגבלה זמניים כמו עיכוב יציאה מהארץ ועוד.


מה ההבדל בין עורך דין לטוען רבני?

אחת השאלות שנשאלות כל הזמן היא מהם בעצם ההבדלים בין עורך דין לטוען רבני. ובכן, מצד אחד קיימות כמה נקודות דימיון בין השניים. ראשית, לשניהם יש סמכות לייצג את האדם בבית הדין הרבני. שנית, על שניהם חלה חובת סודיות כאשר הם באים לעסוק בעניינכם. מעבר לכך, ישנן גם נקודות שוני מבחינת מוסד ההסמכה והייצוג. כך, לעורך דין המתמחה בדיני משפחה יש סמכות לייצג את האדם בבית המשפט ובבית הדין הרבני, ואילו במקרה של הטוען הרבני, הסמכות מוגבלת לבית הדין הרבני בלבד. מעבר לכך, פעמים רבות הטוען הרבני בקיא יותר ברזי ההלכה מאשר עורך דין לענייני משפחה.


שומרים על המשפחה ומטפלים בילדים

רבות עובר על בני הזוג, גישורים, גירושין ואולי שלום בית. דבר אחד בטוח, עליהם להמשיך ולטפל בילדים, בייחוד כאשר מדובר בתינוקות ופעוטות וכאן עזרים שונים נכנסים לתמונה כדי לעזור ולהתמודד עם הטיפול בקטנים. אחד הפריטים החשובים יותר שכדאי לקנות הוא סינור סיליקון לתינוק. כל מי שהאכיל תינוק אפילו פעם אחת בחייו, יודע שמדובר במשימה בלתי פשוטה. אתם מנסים להכניס לפיו של התינוק כפית עם רסק תפוחים טעים עליה, והוא בתמורה לכך פולט אותה עליכם וגם על בגדיו. כך שאתם צריכים להפסיק את ההאכלה כדי להחליף את הבגדים. אך כשיש לכם סינר סיליקון לתינוק, הכול נראה אחרת.


חומר הסיליקון הוא חומר עמיד לאוכל ומים, ולכן הסינור יכול להתמודד עם שאריות המזון שפולט התינוק. הסינור מגן על הבגדים ולאחר ארוחה טיפוסית של התינוק, אין צורך להחליף בגדים. נוסף על כך, הסינור נוח וקל לניקוי. תוכלו לנקות אותו בקלות בעזרת מטלית או פשוט להניח במדיח הכלים. הסינור מגיע בעיצוב ייחודי ומתאים לתינוק. הוא רך למגע, אינו מפריע במהלך ההאכלה וכל תינוק ישמח לשים אותו ללא התנגדות. אז אם אתם דואגים לתינוקכם בייחוד כשהוא אוכל ורוצים שההאכלה תהפוך לזמן איכות, רכשו את הסינור.

13 צפיות0 תגובות
bottom of page