טבעות אירוסין - איך תבחרו את האחת?
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

טבעות אירוסין - איך תבחרו את האחת?

הנה הגיע הרגע בו החלטתם להציע נישואים למי שאתם אוהבים וזה הזמן להעניק לה טבעת אירוסין מרהיבה שתשתלב בצורה מדהימה עם הטוטאל-לוק שלה, כמו גם עם חיי היומיום וכמובן תאפשר הענקת טבעת אירוסין מפוארת במחיר שאתם יכולים להרשות לעצמכם.


זוגות אוהבים מדמיינים את הרגע החשוב בחייהם כאשר אחד מהם הציע נישואים. לכן אין זה משנה אם זה את או אתה שמתכוונים להציע - מה שחשוב הוא לבחור את טבעת אירוסין מרהיבה אצל פרנקו אורו תכשיטים שתראה נהדר על אצבעה של אישה ותלווה אותה לכל ימי חייה.



אישה מחזיקה טעות אירוסין


אז איך בוחרים טבעת אירוסין?

כיום יש מבחר ענק של טבעות משובצות יהלומים שאפשר לבחור מהו. אבל בתחילה חשוב לדעת מהן טבעות אירוסין שמתאימות להצעה. טבעות כאלה בדרך כלל משובצות יהלומים, עשויות זהב צהוב וזהב לבן ונראות נהדר בחיי היומיום כשהן משתלבות יפה עם הביגוד והטוטאל לוק של האישה.


כאשר אתם בוחרים את האחת, חשוב לדעת שיש בדרך כלל כמה סגנונות של טבעות אירוסין, כמו למשל טבעת סוליטר עם יהלום מרכזי בינוני או גדול אשר משובץ על חישוק הטבעת ובאמצע. יש טבעות טריו עם שלושה יהלומים משובצים לאורך הטבעת, ולעיתים אפשר לבחור טבעת של משובצת לכל אורכה יהלומי זירקוניה קטנים.


כאשר אתם מחפשים טבעת אירוסין, אפשר לבחור מגוון רחב של יהלומים בגוונים שונים החל משקופים עד לבנים, ורודים או צהובים. יש יהלומים בגווני תכלת ואפילו שחורים! הבחירה כמובן בידיכם ועל פי הסגנון והטעם האישי של הארוסה.


כעת חשוב לשים לב לגודל היהלום ולדעת שככול שהיהלום יהיה גדול יותר, צלול יותר וכזה שיש לו שקיפות טובה יותר ועובד על ידי מלטשת באופן מדויק יותר - כך היהלום יהיה יקר יותר.


כמה עולות טבעות אירוסין?

לפני שאתם מבצעים רכישה, בדקו מה התקציב שלכם. כיום כבר אין חוקים בנוגע למחיר נכון של טבעת. מי שירצה יוכל לבחור טבעת יהלומים שנחשבת יקרה ומי שירצה יוכל לבחור טבעות משובצות אבני חן שנחשבות פחות יקרות מיהלומים.


בכל מקרה חשוב לא "לקפוץ מעל הפופיק" ולהתאים את הבחירה לתקציב שלכם.


אחריות ותעודות גמולוגיות

כעת יש לוודא שאתם בוחרים טבעת שתוכלו לקבל עליה אחריות ותעודות מתאימות כמו למשל תעודה גמולוגית שמלווה את היהלום ומפרטת את האיכות שלו, הבהירות, הצלילות המשקל שלו ושאר פרטים חשובים.


אם תרצו לבחור טבעת אירוסין במחיר נוח המציעה את כל התעודות שצריך כדי להבטיח כי מדובר ביהלומים וזהב אמיתי - תוכלו להיכנס לחנויות תכשיטים אונליין ולבצע את הבחירה הנכונה מכל עבורכם. זכרו כי הטבעת צריכה להתאים למידת אצבעה של הארוס, לכן מומלץ למדוד את טבעות אחרות שקיימות בתיבת התכשיטים שלה כדי לקבל מידה מדויקת או לקשור שרוך סביב האצבע ולמדוד אותו באמצעות סרגל שיגיד לכם מה הקוטר של האצבע. באמצעות טבלת מידות שנמצאת בדרך כלל באתרים של חנויות תכשיטים באינטרנט אפשר לדעת מה הן המידות המדויקות של המוצר. הזמינו את הטבעת הנבחרת במשלוח מהיר לכל מקום ובתאום מושלם ליום בו תרצו להציע נישואים.

7 צפיות0 תגובות
bottom of page