הצעת נישואין על יאכטה בתקופת הקורונה
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

הצעת נישואין על יאכטה בתקופת הקורונה

חשבתם שהרומנטיקה מתה בעקבות כניסת הקורונה לחיינו? טעות בידיכם! הרומנטיקה עדיין חיה ובועטת, ואם הגעתם למסקנה שזה הזמן לשאול את השאלה, למה שלא תשקלו הצעת נישואין על יאכטה?



יאכטה


הצעת נישואין על יאכטה תמיד הייתה בחירה מעולה בעבור גברים רומנטיים בנשמתם שרצו ללכת בכל הכוח על מחווה רומנטית לאישה שהם אוהבים, ללא קשר לקורונה. פעם אחר פעם זכינו לארח ביאכטה שלנו הצעות נישואין מופלאות וקסומות, בהן הגבר ירד על ברך אחת ושלף טבעת על הסיפון, כשברקע ים כחול ואינסופי והיאכטה מיטלטלת לה בעדינות על גבי הגלים. פעם אחר פעם הלב שלנו התרחב והתרגשנו מגודל המעמד ביחד עם הזוגות שהתארחו אצלנו.


עם בוא הקורונה, השתנו תחומים רבים בחיינו, וכך גם הנורמות בקרב גברים שרצו להציע נישואין. כך, למשל, נסיעות לחו"ל ירדו מהפרק, ומסיבה זו החלום לכרוע ברך בנקודה רומנטית ופנורמית ביעד הנבחר היא בגדר חלום ותו לא. הצעה במקום הומה אדם מול קהל גם היא איננה רלוונטית עוד. לא כולם מרגישים בנוח במסעדות, בטח שלא כשהמסכה יורדת. הרשימה רק נמשכת ונמשכת.


על פניו, אפשר לחכות למציאת חיסון, אבל למה לכם להמתין עוד חודשים רבים כדי לממש את התכנית, כשאפשר כבר עכשיו ללכת על המחווה הרומנטית האולטימטיבית?


כי הבטיחות קודמת לכל

חשבו על כך לרגע. ברגע בו אתם יוצאים להפלגת הצעת נישואין על יאכטה, למעשה אתם נמצאים במקום מבודד שמתאים לכל נהלי הבטיחות המחמירים. הצפיפות והמון האדם נשארים הרחק מכם, על החוף, ואתם מחליפים אותם לטובת מרחבים.


כמו כן, בדיוק כמו ההמלצות השונות שנשמעו בתקשורת, הצעת נישואין על יאכטה מתקיימת תחת כיפת השמיים, באוויר הפתוח, שהוכח כסביבה מומלצת להפחתת מחלות.


אם לא די בכך, ביאכטה שלנו יש מקום לשלוש עשרה איש במקסימום, כך שגם אם בחרתם לצרף אתכם אורחים נוספים להפלגת הצעת נישואין על יאכטה, עדיין העניין עומד בנהלים, והאנשים היקרים לכם ביותר יוכלו להיות עדים למעמד המרגש.


ומה עם הפינוק? גם הוא בא אתכם ללב ים

אם בחרתם בהפלגת הצעת נישואין על יאכטה, קל לשער שקיים בכם הרצון הברור לא להתפשר, להפתיע וללכת על אפקט הוואו. כן, גם בימי קורונה לא תרצו לוותר עליו, ולמה לכם?


מהרגע בו זו הבחירה שלכם, אנחנו בחברת גל ונעמה השכרת יאכטות נעשה מעל ומעבר כדי לפנק. כבר מהטלפון הראשון שלכם, בו תגידו לנו "אני מעוניין בהצעת נישואין על יאכטה", ניתן לכם שירות VIP שיגרום לכם להרגיש הכי טוב בעולם. בהפלגה עצמה תוכלו להתפנק בסיפון שיזוף, לרדת לשחייה מרעננת אם מזג האוויר מאפשר, לשבת בצל בסבבה שלכם, להקשיב למוזיקה, ללגום יחד יין איכותי, וכמובן לתעד את המאורע המרגש למען כל החברים שישמחו ביחד אתכם ברגע בו תעגנו בחוף.


בקיצור אל תהססו, התקשרו אלינו 050-460-0470 והזמינו לכם הפלגה עם הצעת נישואין על יאכטה.


17 צפיות0 תגובות
bottom of page