שמלות כלה צנועות לדתיות
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

שמלות כלה צנועות לדתיות

כיום שמלות כלה לדתיות אכן מיועדות למגזר הדתי או חרדי, אך כלות שונות אשר אינן דתיות, מגיעות למעצבי שמלות כלה ודורשות שמלת כלה צנועה הדומה במראה לשמלת כלה של דתיה, וזאת מפני שהן מעוניינות ביום המרגש של חתונתן, להיות צנועות ולא חושפניות מידי, אך כל אחת וטעמה האישי, וכל אחת בוחרת את הסגנון המותאם לה ולאופייה הייחודי.


חתן וכלה עם שמלה צנועה

למי מתאימות שמלות כלה צנועות?

שמלות כלה צנועות הינן מתאימות לכלות אשר מחפשות סגנון שמלה ייחודי לדוגמא - כלות אשר מתעניינות באופנת וינטג', הכוללת דגמים ועיצובים מתקופות קודמות, בעיקר בגדים אשר יוצרו החל משנות העשרים וכלה בשנות השמונים של המאה העשרים. לרוב ששמלות אלו הינן שמלות כלה צנועות לדתיות וגם לשמרניות. כלות נוספות המתעניינות בשמלות צנועות הן כלות אשר חונכו בבית מסורתי, והן מעוניינות לכבד את משפחתן וללבוש שמלות כלה צנועות.


מגוון שלם של עיצובים מרשימים

את שמלות הכלה הצנועות, תוכלי למצוא במגוון עיצובים מרשימים החל משמלות יוקרתיות, קלאסיות, וינטג' ועוד סוגים שונים ומגוונים. מבחר הבדים הוא כל כך רב ומגוון ובהם תוכלי למצוא בדי תחרה, טול, סאטן ועוד סוגי בדים שונים נעימים למגע הגוף. בכל מקרה, טרם בחירת השמלה יש לבחור את סגנון השמלה ולשבת בנוחות עם מעצב/ת שמלות כלה אשר יתאימו לך את סגנון השמלה המחמיאה ביותר לגופך. חשוב לבוא עם ראש פתוח ולא להינעל על דגם מסוים.


את שמלות הכלה תוכלי למצוא בגזרות שונות החל משמלות – A, שמלות נפוחות, שמלות רחבות, שמלות מתחרה ועוד סוגים שונים. הייחודיות בשמלות כלה צנועות לדתיות שהן שמלות עדינות המכבדות כל אישה ביום המיוחד בחייה ולרוב אינן שמלות נועזות יתר על המידה. מסיבה זו, יותר ויותר כלות מעוניינות בשמלות צנועות.


כיום כלות רבות מחליפות המהלך הערב מספר שמלות, ולרוב כלות מעוניינות בשמלה צנועה לטקס החופה, וזאת מאחר והחופה נעשית במעמד רב מכובד והן מעוניינות להרגיש בנוח. אך לאחר טקס החופה, תוכלי להחליף לשמלה חושפנית מעט (לפי טעמך), בכדי שתרגישי נוחות בשעט הריקודים על רחבת האולם.

שילוב של פריטים נוספים לשמלת הכלה

לאחר בחירת שמלת הכלה, יש לבחור בפרטי אקססוריז להשלמת המראה כמו – נעלי כלה תואמות לשמלה, תכשיטים, זר פרחים לכלות, זר לשיער איפור ותסרוקת. בכל מקרה, חשוב שיהיה קשר ישיר בין סגנון השמלה לשאר הפרטים כדי שתראי זוהרת ומושלמת ביום מיוחד של חתונתך.


29 צפיות0 תגובות
bottom of page