עמדת צילום לאירועים: המדריך מלא לבחירת העמדה המושלמת !!
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

עמדת צילום לאירועים: המדריך מלא לבחירת העמדה המושלמת !!

חוגגים אירוע בקרוב ? כמו - חתונה, בת מצווה, השקת מוצר, ערב עובדים והאפשרויות עוד רבות ומגוונות - כולנו מקדישים תשומת לב רבה להופעה שלנו. כשאנחנו עם אאוטפיט מרשים, והאנרגיות מסביב תורמות גם הן למראה הקורן, טבעי שנרצה להצטלם ולקבל מזכרת שלנו עם חברים. בהתאם לא מפתיע לגלות שהאטרקציה הפופולרית ביותר באירועים כיום היא עמדת צילום סלפי. כאן במאמר זה תמצאו מדריך מפורט לבחירת עמדת הצילום המושלמת.


אורות לאירוע

עמדת צילום ניידת שמתאימה לכל חלל

מצד אחד, עמדות צילום באירועים הן אטרקציה שכדאי שתבלוט לעין משום שהן מוסיפות לססגוניות של החלל. מצד שני, חשוב למנוע מהעמדה להשתלט על האולם או על גן האירועים, וזהו השיקול הראשון בבחירת העמדה האופטימלית. כמו כן חשוב לבחור עמדת צילום שתהיה ניידת לחלוטין כך שאפשר יהיה להציב אותה בכל מקום, כך שתובטח השתלבות מיטבית בשטח האירוע שכולם יראו אותה ומנגד שלא יהיה צפוף .


זריזות – מגנט על המקום (15 שניות)

עמדת צילום לאירועים היא אטרקציה שכולן וכולם מגיעים אליה כדי לנצל את האופציה הזו. סיבה אחת היא הרצון למזכרת מוצלחת מהאירוע, וגם תמונה מחמיאה שלנו עם בגדים יפים ואנרגיות חיוביות. סיבה שנייה היא הנטייה של כולנו להעלות לרשתות החברתיות תיעוד מידי של כל חוויה, ואירוע - גם פרטי וגם עסקי - הוא באופן טבעי חוויה שכיף לשתף אותה עם החברים והעוקבים. בהתאם חשוב לוודא שעמדת הצילום הנבחרת היא כזו שמספקת מענה זריז לכל מי שמגיע אליה, כך שלא ייווצרו תורים ארוכים ומתסכלים. בהקשר זה כדאי לדעת שבזכות טכנולוגיות משוכללות יש כיום עמדות שמפיקות מגנטים תוך 15 שניות.


מגוון אפשרויות

כולנו מוצפים בגירויים ומסתובבים לפעמים בתחושה שכבר ראינו הכל. בהתאם כדאי להעדיף עמדות צילום לאירועים שמציעות מגוון אפשרויות. למשל עמדה שבה תוכלו לקבל לא רק תמונות סטילס אלא גם Gif-ים או סרטוני וידאו קצרים עם אפקט בומרנג. עוד דוגמה לשדרוג של עמדה לצילומים באירועים הוא תחפושות ואביזרי צילום מסוגים שונים שמוסיפים עוד רובד לכל תמונה ,מגנט או וידאו.


טכנולוגיות חדשניות עמדת צילום 360

הצורך הכל כך מובן בריגושים חדשים ואפשרויות מעניינות בא לידי ביטוי גם בבחירת האטרקציות לכל אירוע, ובפרט עמדת הצילום. עוד דוגמה לעמדה שנשענת על טכנולוגיות מתקדמות ולכן מציעה חוויה מלהיבה במיוחד היא עמדת צילום 360 מעלות. הכוונה היא לעמדה שבה האורחים עומדים על מעין במה, המצלמה נעה סביבם ומצלמת אותם ב-360 מעלות. בנוסף ניתן להפעיל אפקטים כמו Slow Motion או דווקא מהירות מוגברת, וכך מקבלים סרטונים ייחודיים (ואורחים מרוצים).


עלויות עמדות צילום

שיקול נוסף בבחירת עמדת הצילום המושלמת לאירוע שלכם הוא השיקול הכספי. ליתר דיוק, היחס בין בעלות לתועלת. כשמפיקים אירוע מן הסתם יש הוצאות מרובות ותקציב מוגבל, ולכן רצון לחסוך בעלות העמדה הוא דבר מתבקש. יחד עם זאת חשוב לזכור שאת המחיר בסופו של דבר נשכח, ומה שיישאר בזיכרון הוא החוויה, וכחלק ממנה איכות האטרקציה האהובה של עמדת צילום. בהתאם מומלץ כן לערוך סקר שוק, אבל לייחס יותר משקל לתועלת ופחות לעלות. מחירי עמדות צילום לאירועים נכון להיום (שנת 2024 ) נעים באזור של בין 1800-2800 ש"ח , תלוי בגודל העמדה , סוג העמדה , כמות מוזמנים באירוע שלכם , מיקום וכו....

5 צפיות0 תגובות
bottom of page