איך לבחור רינג לייט?
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

איך לבחור רינג לייט?

טבעת התאורה שהפכה לכל כך נפוצה בעידן הרשתות החברתיות, הפכה לפריט חובה לא רק בקרב העוסקות בתחום היופי. אנשים שמצלמים מוצרים בצורה מקצועית נעזרים ברינג לייט שעוזרת להם להתגבר על ימים בהם אין אור שמש או סתם כדי לקבל תוצאה מדוייקת יותר. אך לא רק אנשי מקצוע, גם חובבנים שמצלמים תמונות להנאתם ולא לצורך מסחרי משתמשים בטבעת הקסם שעושה את ההבדל בין עוד תמונה לתמונה שגורפת המון לייקים ותגובות.


אז מה יש בה בטבעת התאורה הזו שעושה קסמים? מדובר בסך הכל בטבעת שמפזרת אור לד קר או חם לפי בחירה. כאשר מצלמים תמונה מול טבעת תאורה הצבעים נראים יותר חיים מודגשים והתמונה יוצאת טובה הרבה יותר מתמונה שצולמה בתאורה רגילה. עבור מאפרים מדובר בהבדל של שמים וארץ. תאורת הרינג מוציאה את כל ההצללות וההברקות בצורה הכי נקיה ויפה.





מה כולל רינג לייט ואיך בוחרים?

כשבאים לבחור רינג לייט חשוב לאפיין את הצורך של המשתמש, אם הוא צריך חצובה כדי למקם את הרינג או רק מעמד לנייד. לצילום מוצר או פנים. קיימים סוגים שונים של רינגים וזה יכול לבלבל. ההבדלים המשמעותיים נמצאים בעיקר בקוטר השונה ובסוג האביזרים המשלימים. ככל שהרינג רחב יותר התאורה שלו תהיה יותר חזקה. לרוב הוא יגיע עם ערכה שלמה ובתוספת חצובה, חיבור לנייד, מראה ותיק נשיאה. את הטלפון ממקמים בתופסן על הרינג לרוב בתוך העיגול עצמו כדי ליצור מסגרת תאורה אחידה. הפרמטרים לבחירת הרינג נגזרים מסוג השימוש שנעשה בו. אם לצילום איפור צילום עצמי או לצילום מוצרים. ניתן לבדוק באיזה צבע אור התוצאה המתקבלת הכי טובה ואת האביזרים הנדרשים לסוג התוכן המבוקש ולפי זה להחליט.


סוגי קוטר הטבעת של הרינג לייט.

הרינגיל מגיעים בקוטרים שונים לכל אחד יש את הייחודיות והפונקציונאליות שלו.


קוטר 6-10 הקטן ביותר מתאים לצילום פריטים קטנים כמו טבעות, אבזמים ועוד.


קוטר 12-14 הקוטר הנמכר ביותר המתאים לצילום פנים. הוא נפות בקרב מאפרים ומאפרות ונמצא בשימוש בלוגרים ומאפרים מקצועיים המנהלים עמודי אינסטגרם פעילים.


קוטר 18-20 מאפשר לצלם חלל רחב מזון ועוד


קוטר 20-30 הקוטר הרחב ביותר מאפשר ליצור תוכן שמתמקד בכל הגוף. לדוגמא ריקוד ותנועה.

כשאתם באים לבחור רינג, פשוט תשאלו את עצמהם מהו הפריט שאתם מבקשים לצלם. מהו קוטר התאורה שהוא צריך כדי לצאת יפה בתמונה. ניתן אף לנסות לצלם ולבחון את התוצאה המתקבלת. בנוסף לכך האם הצילום דורש חצובה מוט שלט ועוד.


שפע ספוט מאפשרת לכם לבחור את סוג פנס המתאים עבורכם, לפרטים נוספים לחצו : שפע ספוט.

38 צפיות0 תגובות
bottom of page