לא רק השכרת ציוד לאירועים: שירותי השכרת הגברה לאירועים
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

לא רק השכרת ציוד לאירועים: שירותי השכרת הגברה לאירועים

שנת הקורונה שעברה עלינו יצרה ביקוש מטורף לאירועים משפחתיים או חברתיים אינטימיים לעשרות או מאות בודדות של משתתפים – בהפקה עצמית ותחת שליטה על המשתתפים והנוכחים באירוע.





מי שצריך לנהל מופע או טקס אל מול קהל רב משתתפים, היא משימה שדורשת מנהל אומנותי אשר יודע להבין בדיוק מה הן הדרישות של כל תהליך העבודה, ואיך אפשר להתאים את הדרישות, לפתרונות טכניים שנמצאים בשטח. בין אם שמדובר על הפקת מופעים בינלאומיים בפארק הירקון ובין שמדובר על הפקה של אירועי סיום יוקרתיים של תלמידי בית ספר או תלמידים באוניברסיטה, אתם חייבים לקבל עזרה של אנשי הפקות אירועים או של חברת השכרת ציוד לאירועים כמו הגברה לאירועים, ולו בשביל לדעת שאתם מצליחים להפוך את הבמה למרכז האירוע בצורה מוצלחת. נכון להיום, שירותי השכרת הגברה לאירועים מצליחים כמעט תמיד לתת את הפתרונות הנכונים, ולהבטיח לכל אחד מהמשתתפים במופע, חוויית הופעה טובה במיוחד, עם איכות סאונד בלתי מתפשרת.


אך חשוב לציין כי יש הבדל משמעותי בין שירות השכרת הגברה לאירועים שמתרחשים כמעט באופן קבוע, כמו למשל חתונות באולמות אירועים או טקסים במקומות עבודה גדולים, לבין שירותי השכרת הגברה לאירועים גדולים. אז בהקשר להשכרת כיסאות ניתן לראות את הדוגמה הקלאסית, שאנחנו רואים יותר ויותר בשנים האחרונות, את הצורך הגדל יותר ויותר של השכרת ציוד בכמויות מרשימות מאוד של מוצרי הגברה לטובת הפקת אירועים תרבותיים ואמנותיים בסדרי גודל של אלפי אנשים. בנוסף, אומנים מוכרים אשר מגיעים להופעות מהעולם, דורשים סטנדרט הגברה הבלתי מתפשר, ומחייבים את צוות הפקת המופע, לחשב בצורה מדויקת את כל הצרכים, ולשריין כמות גדולה מאוד של מגברים, מיקרופונים, ועוד מגוון רחב של כלים טכניים, חודשים ארוכים לפני יום המופע עצמו. משום שרק בצורה מסודרת כזו, ניתן יהיה להבטיח שרמת ההפקה תעמוד בסטנדרט הדרוש, ושההצלחה תהיה מעל למצופה.


עוד על השכרת שולחנות - חשוב לזכור כי הפקה של אירוע גדול לא מחייבת לעלות הרבה כסף. אף על פי שרבים נוטים לחשוב שמדובר בהוצאה גדולה מאוד, דעו כי ניתן לבצע השכרת הגברה לאירועים בעלויות נוחות ואטרקטיביות ביותר. הדבר תלוי כמובן במשא ומתן שנעשה עם אנשי המקצוע מטעם החברה להשכרת ציוד, ובצרכים של המופע או האירוע, וכן גם אם ההזמנה של הציוד נעשה בפרק זמן מוקדם של האירוע. כידוע, כמו בכל תחום: ככל שיש יותר זמן להיערך, כך ניתן למצוא פתרונות בעלויות נוחות ומשתלמות יותר.


10 צפיות0 תגובות
bottom of page