5 סדנאות גיבוש לעובדים שישברו את הקרח
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

5 סדנאות גיבוש לעובדים שישברו את הקרח

סדנאות גיבוש לעובדים יכולות להיות הפתרון האידיאלי שישבור את כל הקרח בסביבת העבודה. כל בעל חברה מבין עד כמה העובדים הם חשובים להצלחה העתידית של העסק – יחד עם זאת... לא תמיד הדינמיקה בין העובדים טובה, מה שעלול בסופו של דבר לפגוע בתפקוד של העסק. לכן במקום להחליף עובדים על ימין ועל שמאל, תוכלו פשוט לבחור עבורם סדנאות גיבוש מיוחדות שיעשו פלאים בדינמיקה החברתית. אנו נציג בפניכם 6 סדנאות גיבוש לעובדים שיכולות לסייע לשבור את הקרח.





#1 סדנת אלכוהול וקוקטיילים

לא סתם האפשרות הזאת יכולה להימצא בראש סדר העדיפויות, כי בואו נודה בזה - אין דרך טובה יותר מאלכוהול כדי להמיס ביישנות ולקרב לבבות. סדנת אלכוהול וקוקטיילים יכולה לשלב בתוכה את כל מה שאתם צריכים על מנת ללכד את העובדים - מצד אחד הפעילות עצמה היא פעילות חווייתית, ומצד שני העובדים עצמם יכולים להרשות לעצמם לשתות גם איזה דרינק או שניים.


#2 סדנת ריקודים לצוות העובדים

הרבה אנשים מרימים גבה לאפשרות הזו, אבל אולי תופתעו לגלות שזו אחת האפשרויות הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות בתחום הסדנאות גיבוש לעובדים. אחרי הכול, ריקוד אומנם יכול להישמע כמו דבר מביך בהתחלה – אך למעשה הוא גם יכול להיות משחרר ואפקטיבי מאוד בגיבוש צוות העובדים שלכם. אבל מה עם הגברים? ובכן, היום יש המון סגנונות ריקוד שמחמיאים גם למין הגברי – כמו סלסה, ריקודים סלוניים ועוד. ברגע שהם ירקדו יחד ברחבה – שום דבר לא יוכל לשבור אותם, בהתחייבות.

#3 סדנת אימפרוביזציה למבוגרים

עוד סדנה מעולה שבאמצעותה תוכלו לגבש את הצוות היא סדנת אימפרוביזציה למבוגרים. הסדנה הזאת תאפשר לכל אחד מהעובדים להביא את עצמו לידיי ביטוי דרך אלתור וכלים מיוחדים שיאפשרו להרגיש בנוח בכל סיטואציה. בנוסף, בסדנה לומדים איך לתקשר באופן בריא וחיובי אחד עם השני והכי חשוב? עם המון הומור! הסדנה מתאימה לעובדים בכל התחומים ובמיוחד לאנשים ביישנים (תתכוננו לראות צדדים שעוד לא הכרתם.


#4 סדנת צחוק

בא לכם להיקרע מצחוק? אולי תשקלו להירשם לסדנת צחוק שתגרום לבטן שלכם לכאוב! כולנו יודעים שצחוק זה דבר בריא, משחרר ויכול לעזור לנו להתמודד גם במצבים של לחץ, סרטס ומבוכה. בסדנאות צחוק העובדים ילמדו איך לשחרר את כל המחסומים עם כלים מעולם האלתור והמנחה ידאג לגבש יחד את כל הצוות יחד באמצעות תרגילים ייחודים (והכי חשוב...קורעים מצחוק!) ששפרו את התקשורת הבינאישית ויגרמו לכל העובדים שלכם להגיע יום למחרת מגובשים ובעיקר מחויכים.


#5 חדרי בריחה

אומנם קשה להתייחס לכך כסדנה – אבל זה לא רחוק מכך. הנה דרך נהדרת לגיבוש שתוכל גם לדרוש מהעובדים שלכם להראות כישורי מנהיגות, עבודת צוות, היגיון וסבלנות. חדרי בריחה הפכו לאחד מימי הגיבוש הפופולריים לבניית צוותים בארץ ובכל רחבי העולם. ככה זה עובד: קבוצת אנשים "ננעלת" בחדר למשך שעה. במהלך הזמן שיש – הם צריכים למצוא חפצים מסותרים, לפתור חידות ולהבין רמזים כדי לאתר את המפתח שישחרר אותם. וזה לא קל – רק 20% מהשחקנים באמת מצליחים להגיע לפני שהשעה מסתיימת.


הנה לכם 5 רעיונות לסדנאות מדהימות! זו ההזדמנות שלכם להגביר את מפלס השמחה במשרד וכמובן לעודד תקשורת בריאה ואולי אפילו חברות חזקה. והיי! אולי אתם הולכים להיות "הבוסים המגניבים" מעכשיו, די מדהים, לא?


שיהיה בהצלחה!

19 צפיות0 תגובות
bottom of page