צימרים למשפחות : יוצאים לצימר עם כל המשפחה
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

יוצאים לצימר עם כל המשפחה

מתי בפעם האחרונה אספתם את כל המשפחה שלכם ויצאתם לצימר? מתי הקדשתם זמן לילדים ושיחקתם איתם פינג פונג או שחיתם איתם יחד בבריכה? צימרים למשפחות מחזקים את הקשרים בין המשפחה, בזכות זה שהם מאפשרים לכם את המרחב שאתם זקוקים לו, בתוספת שפע של פעילויות מרתקות השייכות רק לכם כמו בריכה פרטית או ערכת מנגל להכנת בשרים טעימים על האש. אם מעולם לא יצאתם לחופשה בצימר, זה הזמן לנסות.


חופשה משפחתית


כך תמצאו את הצימר המתאים ביותר לחופשה המשפחתית שלכם

צימרים למשפחות מציעים לכם חופשה מהסרטים. כל מה שאתם צריכים זה להביא את המשפחה והילדים ולעשות כיף חיים. אבל אם אתם רוצים למקסם את החוויה, חשוב לבחון כמה דברים כאשר מחפשים צימר:

  1. עם מי אתם יוצאים? אחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא לבחון את ההרכב שלכם לחופשה. אם אתם יוצאים עם ילדים קטנים, כדאי לוודא שבצימר יש אביזרים מתאימים לילדים כמו מיטות או הפעלות מיוחדות דוגמת מגלשות קטנות לפעוטות. כמו כן, מכיוון שבצימר יש בריכה פרטית, חשוב להשגיח על הילדים בכל עת. מנגד, אם מדובר במתבגרים, לא צריך לדאוג לתנאים מיוחדים לילדים, אך חשוב לוודא שיש מספיק תעסוקה בצימר, אשר לא בהכרח כוללת טלוויזיה. אחרי הכול, לא קל לנתק את הילדים מהמסכים. מעבר לכך, ישנם צימרים המאפשרים להכניס כלבים. כך שאם אתם לא מצליחים להיפרד מהכלב גם כשאתם יוצאים לחופשה, דעו שיש לכם הזדמנות להביא את הכלב.

  2. מה יש לאכול? אם יש דבר שחשוב להתארגן מבחינתו כאשר יוצאים אל הצימר הוא האוכל. בצימר יש לכם מטבח עם כל מה שאתם צריכים כדי להכין אוכל. כך שאתם מוזמנים להביא את האוכל הביתי שלכם. חשוב להביא אוכל המתאים לכל בני הבית. וכן, מכיוון שמדובר בחופשה, אפשר להביא גם מעט חטיפים וממתקים שלא אוכלים בכל יום. אבל אם אתם לא ממש רוצים לבשל מדי יום ביומו, תוכלו להזמין ארוחות בתשלום או לצאת למסעדה בקרבת הצימר.

  3. האם אתם מתכוונים לצאת מהצימר? כאמור, בצימר יש מספיק אטרקציות שיחזיקו אתכם ואת הילדים בעניינים. אבל רק למקרה חירום, כדאי לוודא שיש אטרקציות באזור שאולי אתם לא רוצים להחמיץ. שייט קיאקים, טיולי מנהרות, מסלולי הליכה, רכיבה על סוסים או אופניים, טרקטורונים או ג'יפים, קיימות כל כך הרבה אטרקציות שמחכות רק לכם. ואם אתם רוצים ללכת על אטרקציות רגועות יותר, תוכלו להירשם לסדנאות אמנות או לסדנאות להכנת מאכלים כמו פיתות, גבינות או בשרים.

  4. מתי אתם מתכוונים לצאת לצימר? האם אתם מעוניינים לצאת לחופשה בחורף או בקיץ? זכרו שאם מדובר בעונת התיירות, הצימרים עלולים להיות עמוסים. לפיכך, מומלץ להזמין מקומות בצימר כמה שיותר מראש. אם החלטתם לצאת לחופשה בחורף, כדאי לוודא שהצימר כולל בריכה מקורה. ואם אתם יוצאים למסלולים בעונה זו, חשוב להיזהר משטפונות מצד אחד, ומצד שני אם מדובר ביום נעים, תוכלו לחזות בפריחה נהדרת, בייחוד באזורי הצפון. ועל היתרונות שבחופשה בקיץ לא צריך להרחיב. כי גם כשהחום לוהט, אתם מוזמנים ליהנות בבריכה הפרטית של הצימר כמה זמן שרק תרצו.

לאחר שעניתם לעצמכם על השאלות החשובות, הגיע הזמן לחיפוש הצימר בפועל. אתר צימר בשבילי מציע לכם שורה ארוכה של צימרים איכותיים, ואתם צריכים רק לבחור את הצימר ש"מדבר" אליכם. האתר ידידותי למשתמש ונוח לחיפוש, כך שאתם יכולים למצוא בקלות צימר באזור מסוים עם כל הפינוקים שכל כך חשובים לכם: סאונה, ג'קוזי, ספא חיצוני ועוד.


10 צפיות0 תגובות
bottom of page