הפעלות למסיבת רווקות
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

הפעלות למסיבת רווקות

מסיבת הרווקות היא מסורת לחגיגה פרטית הנערכת בעבור הכלה רגע לפני כניסתה בברית הנישואין. המסורת נולדה כמסורת המשך למסיבת הרווקים בהם הגבר חוגג את הערב החופשי האחרון, וכאקט שוויוני, אם כי בשתי החגיגות בולטת אווירת חופש והנאה, כאשר המסיבה סגורה לגברים/לנשים בלבד.


בעידן בו קיימים מגוון אירועים לנשים בלבד ושלל הזדמנויות לחגיגה מגדרית, מסיבת הרווקות שומרת על כוחה, ותעשיית האירועים אף מולידה טרנדים ורעיונות חדשניים בכל עת, על מנת לשמח את הכלה באחד הערבים החשובים בחייה.



בנות במסיבת רווקות


קיימות לא מעט הפעלות למסיבת רווקות, אשר נועדו להתאים לשלל הסגנונות והכלות, החל מכלות נועזות במיוחד וכלה באלו המבקשות ערב סולידי ומהנה עם חברותיהן. הרכב המסיבה הוא לרוב הרכב צעיר של הכלה וחברותיה, אולם ניתן למצוא גם מסיבות רווקות בהן הכלה בחרה להזמין את אמה, חמותה העתידית או קרובות מבוגרות יותר, כמו גם מסיבות רווקות המתקיימות לכלות הנישאות בפעם השנייה. הפעלה למסיבת רווקות יש לבחור על פי הסגנון האישי של הכלה, כמו גם על פי אופי המשתתפות.


פורטל קרמל המוביל בתחום האירועים בישראל, ריכז עבורכן כמה רעיונות לערב אטרקטיבי, מהנה ובלתי נשכח, לכלה ולחברותיה:


סטנד-אפ- הזמנת מופע סטנד-אפ קומדי היא הפעלה למסיבת רווקות מהפופולריות שקיימות. בשונה מיציאה לערב סטנד-אפ של אומן מוכר בתחום הבידור, הזמנת מופע סטנד-אפ אינטימי המתקיים בסלון הביתי (או במועדון, וילה, צימר) מביא חוויה שונה המשלבת הומור חסר גבולות לצד נימה אישית. הסטנדאפיסטים המובילים בתחום יערכו תשאול מקדים הנוגע לאופי הכלה ומידע נוסף אודותיה לצד מידע על החברות והמשתתפות ויערכו מופע המשלב אנקדוטות ונגיעה אישית, בהומור חסר מעצורים. ישנן סטנדאפיסטיות רבות המספקות הפעלה למסיבת רווקות, אולם גם כמה גברים המספקים ערב מצחיק ומהנה.


יוגה צחוק- בשונה מהופעת סטנד-אפ הפעלת יוגה צחוק מוציאה את הצחוק המשחרר וההנאה מעומק הסרעפת, שלא באמצעות בדיחות ואנקדוטות כי אם באמצעות הפגת המתחים, תרגילי נשימה, מתיחות ותרגילי צחוק. יוגה צחוק היא הפעלה למסיבת רווקות בהן המשתתפות הן פעילות ולא פאסיביות, ובסיומה השריר של הצחוק פשוט ממשיך לעבוד למשך ימים ארוכים.


סדנת ריקוד על עמוד- ריקוד על עמוד הוא תחום אומנות המזוהה עם מועדונים לגברים, חשפנות ואף זילות, כאשר הסדנה מביאה גישה חדשנית, פמיניסטית ונועזת הקובעת כי לכל אישה מותר לשחרר את האישה הסקסית, לנוע בחושניות, לגרות, להצחיק, להשתלב, ללא דעות קדומות. הסדנה לנשים בלבד משלבת את הנוכחות באמצעות מוזיקה ותנועה, הכוונה והדרכה וכלים להנאה, ריקוד חושני ואף הומור עצמי חסר מעצורים.


סקסולוגית- הזמנת סקסולוגית למסיבת רווקות מתקיימת בפורמט הרצאה, ויחד עם זאת משלבת את המשתתפות בשיח פתוח מלווה באביזרים והדגמות, בפתיחות, בהומור, בהמלצות ורעיונות ובהתייחסות ייעודית לנושא הסקס בחיי הנישואין בכלל והזוג הצעיר בפרט.

הצעות נוספות, רעיונות והמלצות לרשותכם בפורטל קרמל karamel.co.il


11 צפיות0 תגובות
bottom of page