להקות לאירועים קטנים
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

להקות לאירועים קטנים

  • מתכננים אירוע פרטי?

  • בר מצווה? יומולדת? חתונה קטנה?

  • מחפשים להקה שתספק חוויה למוזמנים?

להקה לאירועים קטנים מתמחה באירועים כגון קבלות פנים, חתונות קטנות, בר מצווה, יום הולדת 60, מפגשים משפחתיים, אירועים עסקיים מצומצמים ועוד. ניתן להזמין מראש להקה מקצועית, שתנעים את זמן האורחים עם מוסיקה רגועה והרמונית או לחילופין תרקיד את האורחים עם מוסיקה חיה תוססת!



להקה מנגנת באירוע


אירועים נינוחים לעומת אירועים קצביים


ניתן בגדול לסווג את האירועים הקטנים ל2:


אירועים שקטים ונינוחים – אירועים עם קהל מבוגר יחסית, אירועים המתקיימים בשעות הצהרים, קבלות פנים, חתונות מצומצמות, יום הולדת 60, אירועים בטבע ועוד. באירועים מסוג זה, נהוג להזמין מוסיקה חיה שמצד אחד תספק אוירה מיוחדת לאירוע ומצד שני לא תשתלט על האירוע ותאפשר שיח נעים בין האורחים. דוגמאות לכך הן מוסיקה קאמרית, כלי מיתר, נגנית נבל, להקות לאירועים קטנים בסגנון דרום אמריקאי (בלדות) ועוד.


אירועים קצביים וצעירים יותר – אירועים עם קהל מגוון יותר, בהם צפויה התרגשות רבה ואנרגיה תוססת: מסיבות בר מצווה, חתונות של זוגות צעירים, בת מצווה, אירוע של ועד עובדים ועוד. באירועים מסוג זה נהוג להזמין להקה לאירועים קטנים אשר תדע מצד אחד לנגן מוסיקה רגועה והרמונית בחלקו הראשון של האירוע, ומצד שני תדע להרקיד את האורחים ולהקפיץ את רחבת הריקודים בהמשך! דוגמאות לכך הן להקות רוק ישראליות, להקות קאברים, להקה ספרדית, להקה ים תיכונית ועוד.


הכוח של מוסיקה חיה

למוסיקה חיה כוח. החושים מתחדדים, ההתרגשות עולה ואנשים מתחברים. להקות לאירועים קטנים מייצרות בכל אירוע אוירה מיוחדת, בהתאם לסגנון המוסיקה שנבחר מראש. למשל כשנכנסים לקבלת פנים עם מוסיקה דרום אמריקאית מקורית, מתחילים מיד להזיז את האגן בצורה רכה יותר והחיוך עולה על הפנים. יש לנצל את הכוח של המוסיקה החיה כדי לשדרג את האירוע הפרטי שלכם, גם אם מדובר באירוע מצומצם של 20-30 איש. מוסיקה "מרימה את האנרגיה" של האירוע והופכת אותו לבלתי נשכח עבור האורחים.


להקה מנוסה ומקצועית משדרגת את האירוע

בשונה מלהקות רגילות, להקות לאירועים קטנים מתמחות בשלבים השונים של אירועים מסוג זה, ויודעות כיצד להתאים את עצמן ואת המוסיקה באופן הרמוני לשלבי האירוע השונים. למעשה, הלהקה יכולה לתרום למפיק האירוע מהניסיון שלה לגבי שלבי האירוע השונים. מתי כדאי להגביר את הוויליום? מתי כדאי לתכנן הפסקה? מתי הכי חשוב לשים מוסיקה חזקה? להקות לאירועים קטנים חיות ונושמות אירועים בכל רחבי הארץ, כך שהן יסייעו לכם לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לחי ומעניין כמה שיותר.


להקות לאירועים קטנים – מגוון אפשרויות

כאמור, ניתן להזמין להקות לאירועים קטנים המנגנות במגוון סגנונות מוסיקה שונים בתכלית, המתאימים לאירועים מסוגים שונים. ישנם הרכבים גדולים וישנם הרכבים מצומצמים יותר. ניתן אפילו להזמין נגן גיטרה בודד לאירוע קטן. הכל תלוי באופי האירוע ובהעדפות שלכם. ריכזנו עבורכם מגוון אפשרויות פופולריות:

  • להקה ים תיכונית

  • להקה דרום אמריקאית / ספרדית

  • זמרת דרום אמריקאית

  • להקת רוק עם מוסיקה מקורית

  • להקת קאברים (שירים מוכרים)

  • מוסיקה קאמרית קלאסית

  • נגנית נבל

  • נגן גיטרה / נגן חליל צד


בבחירת להקה לאירוע קטן, יש להביא בחשבון מגוון פרמטרים רלוונטיים: כמות המוזמנים, מיקום האירוע, שעת האירוע, אופי המוזמנים, טווח הגילאים הממוצע, תוכנית האירוע, צרכים מיוחדים ועוד. יש לציין כי ישנן להקות אשר יכולות לשלב בין מוסיקה נינוחה והרמונית לבין מוסיקה חיה ותוססת (בהמשך האירוע). גמישות שכזו, תבטיח לכם שליטה מלאה על האירוע.



211 צפיות0 תגובות
bottom of page