צימרים עם ג'קוזי ורומנטיקה שאפשר להריח באוויר
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

צימרים עם ג'קוזי ורומנטיקה שאפשר להריח באוויר

רוצים להריח את הרומנטיקה באוויר? הכונו עבורכם מספר המלצות על צימרים לזוגות עם בריכה מחוממת, סוויטות זוגיות עם ג'קוזי פרטי, מלונות בוטיק עם חמאם טורקי ועוד. איך אתם מדמיינים את הנופש שלכם ברמת הגולן?


חופשה ברמת הגולן מרכזת את כל הפינוקים האפשריים, בין אם אתם זוגות המגיעים להתארח באזור או משפחה. סוויטה למשפחות היא מענה מופלא לחופשה משפחתית, וכך גם צימרים בצפון עבור זוגות המחפשים פרטיות. עם סוויטות אטומות מפני רעשים, ג'קוזי פרטי ואפילו בריכה מחוממת, אפשר בהחלט לשכוח מכל מה שהדאיג אתכם במהלך השבוע האחרון.



אישה בג'קוזי


עיירה כפרית באמצע רמת הגולן

אם עדיין לא הכרתם את יישוב חד נס, שנמצא ברמת הגולן וצפונית לכנרת, אתם מוזמנים לפסוע אל תוך החוויה הכפרית שעדיין לא חוויתם. עיירת חד נס היא יישוב יוקרתי וכפרי גם יחד, בתוכו ניתן למצוא מלון בוטיק מומלץ עם חמאם טורקי מפנק, צימרים עם בריכות משותפות ועוד.


רוב מתחמי האירוח בחד נס הם יוקרתיים למדי, כאשר בהחלט ניתן למצוא גם סוויטות קטנות שיצריכו פחות מתקציבכם לחופשה. במילים אחרות, אפשר אפילו למצוא צימרים בהנחה אונליין בחד נס. סוויטות בהנחה און ליין נבחרות אמנם באינטרנט, אך בהחלט תוכלו תמיד לדבר טלפונית עם המארחים שלכם, בכדי שיהיה ניתן לברר את כל הפרטים הכי קטנים.


מה חשוב לברר לפני חופשה בהנחה בצפון?

למשל, אם חשוב לכם לאתר צימר עם בריכה מחוממת ברמת הגולן, כדאי לוודא כי אכן הבריכה פרטית ומחוממת. לא שבריכה משותפת היא פחות טובה או פחות רטובה, פשוט ישנם אנשים אשר מעדיפים להתרכז אחד בשני, בתוך בועה שלמה של פרטיות.


במקרים אלו, יהיה מומלץ לאתר סוויטות בחד נס עם בריכה פרטית ומחוממת, שנמצאת ממש באמצע הצימר (לרוב בסלון הסוויטה). רוצים לדמיין את זה?


אוקי, נניח שישנו סלון בצימר, כאשר בצמוד לסלון ישנה חצר פטיו נחמדה. עכשיו, בואו נחליף א החצר בבריכה מחוממת ופרטית. עונג, או לא עונג? עונג חושים אמיתי הכולל רומנטיקה במיטבה. סוויטות לזוגות בצפון הן מענה מושלם, בין אם אתם זוג טרי או וותיק.


מה נמצא בתוך סוויטות יוקרתיות בחד נס?

צימרים ברמת הגולן לזוגות יכללו בדרך כלל מטבחונים מאובזרים למדי, כולל מכונות קפה חדישות. מעבר למטבחונים מאובזרים, תמצאו גם חדרי רחצה מצוחצחים, כאלו שמקנים את התחושה של מלון בוטיק אמיתי. ואם כבר הזכרנו מלונות בוטיק בצפון, כדאי לדעת שישנו הבדל בין מלון בוטיק ברמת הגולן לבין סוויטות.


בעוד שישנם צימרים יוקרתיים לזוגות עם טיפולי ספא, במלונות בוטיק תמצאו מתחמי ספא שלמים בדרך כלל. זהו כמובן לא ההבדל היחיד בין מלונות בוטיק לסוויטות וצימרים, אך הוא משמעותי. עוד משהו חשוב שכדאי לעמוד עליו, הוא הנושא של שירותים נוספים בתוספת תשלום.


אירוח כפרי בצפון עם שירותים נוספים בתשלום

מחפשים אחר צימר ברמת הגולן עם עיסוי משכיח דאגות? סוויטות בחד נס עם עיסוי מפנק, לרוב יכללו עיסוי שוודי או עיסויים מסוגים אחרים, בעוד שבהחלט אפשר להתעניין תמיד לגבי טיפולי ספא כלליים לגוף ולנשמה.


שמעתם פעם על פדיקור דגים? חוויה מעניינת וייחודית, שאפשר לחוות בחלק ממתחמי האירוח בחד נס.


בשורה התחתונה, ההמלצה הכי טובה היא לסגור מראש על אטרקציות מומלצות ברמת הגולן או אטרקציה מומלצת בצפון, להזמין צימר עם עיסוי וליהנות מהחיים האלו. אתם מוזמנים לשוטט בחיק הטבע של רמת הגולן, הכולל את הנופים היפים ביותר במזרח התיכון. מתגעגעים להר החרמון? הוא יחסית קרוב ליישוב חד נס.


בשיתוף: Explorer – צימר בצפון

8 צפיות0 תגובות
bottom of page