טבעות נישואין - איך בוחרים?
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

טבעות נישואין - איך בוחרים?

הרגע שבו אתם מתחתנים קרב וכעת הגיע הזמן לבצע את כל ההכנות הנדרשות לטקס החופה. טקס כזה דורש כמובן טבעות נישואין. הענקת טבעת נישואין לאישה קיימת כבר משחר ההיסטוריה ונשים היו מקבלות טבעת נישואין בעת שהפכו לנשות איש. כיום גם גבר יכול לענוד טבעת נישואין שתעניק לו אשתו. כך מסמלים את האהבה ואת גודל המחויבות אחד לשנייה. אבל כיצד בוחרים את הטבעות הנכונות? הנה מספר טיפים לבחירה:





עיצוב

עיצוב מהווה חלק גדול מההחלטה ויש לבחור עיצוב טבעות שיהיה תואם. אם לא חשובה לכם התאימות של הטבעות: תוכלו כל אחד לבחור טבעת לפי טעמו האישי כמו למשל טבעת מכסף עבור הגבר וטבעת יהלומים קטנים לאורך כל החישוק לאישה. כמו כן אפשר לבחור טבעות עם ריקועים מיוחדים בעוביים שונים ועיצובים מיוחדים.


כשאתם בוחרים תכשיטים עם יהלומים ודאו כי יש לה יהלום תעודה גמולוגית שמפרטת את האלמנטים שיש ביהלום. תעודה כזאת תעזור לכם להעריך טבעות יהלומים מבחינת השווי, המקוריות והמשקל של היהלום. זה נכון שבדרך כלל טבעות נישואין עשויות זהב ולא כוללות יהלומים או אבנים יקרות - אבל יש את מי שתבחר טבעת כזאת לתוספת זוהר למראה הכללי של הפריט.


התאמה

חשוב שהטבעת תתאים לאצבע שלכם ולמידה שלה. אם אתם מבצעים רכישה מחנות תכשיטים באינטרנט בדקו כי ליד כל תכשיט יש טבלת מידות. בדרך כלל הטבלה תכלול קוטר של האבצע והיקף כמו גם אורך וכולי.


מדדו את האצבעות והזמינו תכשיט מתאים בעיקר במידה ואתם רוצים להוזיל עלויות. רכישת טבעות נישואין באינטרנט נחשבת זולה יותר משום שכך הסוחר יכול להציע הנחות שלא ניתן להציע בשל עלויות תפעול של חנות פיזית.


זהב או כסף?

טבעות נישואין עשויות כסף וזהב ואתם יכולים לבחור את החומר האצילי ממנו תרצו שהטבעת שלכם תהיה עשויה. בחירה בתכשיט כסף אמיתית תהיה זולה יותר אבל לא פחות איכותית.

מחיר

בצעו השוואת מחירים בין מספר טבעות ובחרו את מה שמוצא חן בעינכם אבל גם את מה שתואם לתקציב שלכם.


טעם אישי

אל תוותרו על מה שאתם אוהבים. חפשו חנות תכשיטים טובה שתספק לכם עיצוב מתאים לטעם האישי שלכם כמו פרנקו אורו ותוכלו לקבל טבעות נישואין מהממות כשתהיו מתחת לחופה. בהצלחה!

17 צפיותתגובה 1
bottom of page