תכנון שלב הקינוחים באירוע
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

תכנון שלב הקינוחים באירוע

בכל אירוע משפחתי או אפילו עסקי, ישנם רגעים של אושר. יש לתכנן שלב אחר שלב באירוע המתוכנן שלכם, על מנת שיצליח. אחד הדברים החשובים אם לא החשוב ביותר הוא המזון אשר יוגש,הקינוחים ומה שחשוב לכולם הוא הנוכחות של מכונת קפה מקצועית, אשר תעורר את המוזמנים בעזרת קפה איכותי ומהביל, אשר ירענן אותם בסוף האירוע לפני שיחזרו לביתם. יש לדאוג כי יהיו מתוקים וקינוחים מסוגים שונים בעמדת הקפה, לקראת סוף האירוע. ניתן למצוא מגוון רחב של קינוחים, כגון: פנקייקים, גלידה עשירה קינוחי כוס, עוגות ועוד.


יש לציין כי לא רק הקינוחים השונים חשובים, כי אם העיצוב של עמדת הקינוחים, היא זו שתמשוך אליה יותר את המוזמנים וכן, עמדה זו, תקנה את הרושם הטוב שאתם מעוניינים בו. אם פעם הקינוחים באירועים השונים, היו מורכבים רק מעוגות שוקולד, פירות וגלדיה, היום המבחר הוא כל כך עשיר עד שקשה לבחור. לרוב הקינוחים יהיו בעמדה של מכונת קפה מקצועית, אשר יחד עם קפה איכותי, ניתן יהיה לקנח, עם כל מיני עוגות או קינוחי כוס, ומאפים מיוחדים ומתוקים שהם תאווה לעיניים ולחיך.



צלחת קינוחים וכוס קפה


רקע ותפאורה על שולחן הקינוחים שהוא פשוט חגיגה!

יש לדאוג לרקע של שולחן הקינוחים, היות וגם העיצוב, הגוונים והריחות הם אלה שגורמים לנו להגיע אל העמדה שבה מוצבת מכונת קפה מקצועית שאנו גם יודעים ששם נמצאים גם כל הקינוחים. למשל יש להשתמש עם כוסות קינוחים שקופות, כך שמבעד לכוסות ניתן היה לראות את הקרמים השונים השוקולד או הדובדבן שרק יקרוץ יותר לאורחים. שימו לב להשתמש בכלים בכל מיני גבהים, מה שלבטח יהיה יותר מעניין על שולחן הקינוחים והקפה.


הקשר בין עונת האירוע לבחירת הקינוחים

תתפלאו לדעת, אך קיים קשר הדוק, בין עונת האירוע לבין בחירת הקינוחים.. למשל אם האירוע נערך בקיץ, הקינוחים לא יעמדו בחום הרב, מה שישפיע על הטעם, האסתטיות ועל מידת ההנאה מהם. יש להתעניין מול הקונדיטור או חברת הקייטרינג אשר ממנה אתם מזמינים קינוחים, אילו קינוחים יהיו המומלצים ביותר בהתאם לעונה. אם החלטתם לשלב באירוע שלכם בר ממתקים וקינוחים, יש לדעת שזוהי חוויה קולינארית מתוקה, כאשר רבים מעוניינים בקינוחים מיוחדים שאתם תוכלו לאפשר להם באמצעות בחירה נכונה.


אז מאיפה מומלץ להזמין בר קינוחים לאירוע?

יש כל כך הרבה חברות, אשר מספקות כל כך הרבה סוגים של קינוחים מתוקים, כאשר קינוחים אלה מתאימים לכל סוגי האירועים. תוכלו אפילו להפריד בין בר מתוקים לילדים לבין כזה שמתאים למבוגרים. למעשה בסוף האירוע, המוזמנים מחפשים את המתוקים וסקרנותם גוברת כאשר גם מצד שני הם כל כך משתוקקים לקפה איכותי שהולך נהדר עם קינוחים טעימים. יש למצוא קייטרינג אשר מתמחה בכל הקשור לקינוחים. תתחילו להתעניין כמה חודשים לפני האירוע ותמצאו את בר הקינוחים שרק חלמתם עליו.

42 צפיות0 תגובות
bottom of page