כיצד לארגן אירוע פרטי בימי הקורונה?
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

כיצד לארגן אירוע פרטי בימי הקורונה?

החל מאמצע חודש מרץ האחרון, עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל, נמנעה כזכור האפשרות להתכנסויות מרובות משתתפים מכל סוג, לרבות קיום אירועים פרטיים ושמחות שתוכננו מראש – מאז למעשה אירועי חתונות, בר ובת מצוות, בריתות וימי הולדת, צוינו במסגרת התא המשפחתי המצומצם, או נדחו עד להודעה חדשה.


אנשים מבלים באירוע

הפתיחה ההדרגתית והמחודשת של המשק לאחרונה, הביאה עימה הקלות מסוימות גם עבור תחום האירועים, ומאפשרות לקיים אירועים קטנים תחת מגבלות והנחיות ברורות, ובמתחמי האירועים השונים ברחבי הארץ כבר נערכים לתת מענה בהתאם. אם גם אתם מתכננים בימים אלו לקיים אירוע שמחה (חתונה, בר/בת מצווה, ברית/ה או כל מאורע חגיגי אחר), ריכזנו עבורכם את הדגשים המרכזיים שחשוב להכיר ואשר יסייעו לכם לארגן אירוע פרטי בהתאם להנחיות בצל שגרת הקורונה:


א. לפני הכל... מתי? נכון לכתיבת שורות אלו, תאריך היעד לפתיחת אולמות מתחמי האירועים הוא 14.6.20, תאריך אשר הוגדר ואושר על ידי משרד הבריאות על פי הפרסומים האחרונים בנושא.

ב. שנית... איפה? כאשר אתם פונים לחפש אחר לוקיישן או אולם מתאים לקיום האירוע, הקפידו לוודא כי מדובר באולם המקיים אירועים פרטיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות ותקן "התו הסגול". אל תתביישו לשאול את מנהלי המקום ו/או האירוע האם הם מכירים את כלל ההנחיות שנועדו לשמור על בריאות האורחים שלכם בדגש על המגבלות הבאות:


  1. תפוסה - התפוסה המותרת על פי ההנחיות האחרונות עומדת על 50 משתתפים, אך ההקלה הצפויה להיכנס לתוקפה בחודש יוני אינה מגבילה את כמות המשתתפים, אולם נמדדת ביחס לגודל שטח המתחם ומגדירה אדם אחד לכל שני מטרים רבועים, ולא יותר מ-85% מן התפוסה המקסימלית במקום. מספרים אלו כוללים את המארחים, אנשי הצוות והעובדים.

  2. אחראי קורונה - כל מתחם אירועים, אולם, גן או מסעדה המארח אירוע, ימנה אחראי קורונה הבקיא בפרטים ובהנחיות, מעודכן וערוך לשמירה על כלל ההנחיות.

  3. רישום מסודר - יש לבצע רישום מלא ומדויק של כלל המשתפים, לרבות מספרי טלפון נייד להעברת הודעות ומסרים במקרה הצורך.

  4. סימון המתחם – מתחם האירוע יסומן בצורה ברורה על מנת לאפשר לאורחים שמירת מרחק בטוח כנדרש.

  5. תשאול רפואי - בכניסה לאירוע יעברו הנכנסים מדידת חום ולא תותר כניסה לאירוע למי שחום גופו עולה על 38 מעלות. בנוסף כל האורחים יעברו תשאול בכניסה, במטרה לוודא כי אינם נושאים את תסמיני מחלת הקורונה.

  6. סידורי ישיבה – חשוב לתכנן ולערוך סידורי ישיבה מתאימים הכוללים הושבה של משפחות גרעיניות באותו שולחן, ולדאוג ליצירת מרווח בן שני מטרים בין השולחנות.

  7. חבישת מסיכות פנים - חבישת מסיכות פנים מהווה כעת הנחיית חובה בזמן האירוע, כאשר ניתן יהיה להסיר את המסכות בעת הארוחה.

  8. ריקודים - ניתן לקיים אירוע אשר כולל רחבת ריקודים, אולם יש להזכיר למשתתפים לנסות ולשמור מרחק ולעטות מסיכות ככל הניתן. כמו כן קיימת המלצה לכל מי שנמצא בקבוצת סיכון בניהם בעלי מערכת חיסונית מוחלשת ואורחים מבוגרים, שלא להתקהל ברחבת הריקודים.

  9. צוות המקום - צוותי העבודה במקום ישובצו בקפסולות קבועות, יעטו מסיכות וכפפות באופן קבוע במהלך כל האירוע.

  10. וכמובן חיטוי - המתחם, השולחנות והמשטחים, חדרי השירותים וכל חלל אשר האורחים באים עמו במגע, יעברו חיטוי יסודי עם תחילת האירוע ומספר פעמים במהלכו לטובת שמירה על סטריליות המקום ובריאות הנוכחים.


על פניו, נראה כי התנאים והמגבלות הנ"ל פחות נוחים עבור קיום אירועים "שמחים" ונטולי דאגות כפי שהתרגלנו להכיר ולאהוב, אולם בהחלט ניתן להאמין שצוותי אולמות ומתחמי האירועים מצפים כבר תקופה ארוכה לשוב ולארח חוגגים ויעשו ככל שניתן על מנת לקיים אירועים באווירה ובתנאים מהנים, כמעט כמו שכולנו אוהבים, בתקווה שבחודשים הקרובים כבר נוכל לחזור ולחגוג באירועים ללא כל הנחיות ומגבלות כאלו ואחרות מלבד "אם שותים, לא נוהגים".


>> מחפשים אולם אירועים לקיום אירוע פרטי בהתאם להנחיות? לחצו כאן.


33 צפיות0 תגובות
bottom of page