כל מה שצריך לדעת על הסעות לאירועים
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

כל מה שצריך לדעת על הסעות לאירועים

ארגון אירוע טומן בחובו מגוון רחב של משימות אשר לא נגמרות, חלקן קלות ואף מעניינות, אך רובן קשות ולא כל-כך נעימות אשר דורשות מאתנו לעיתים המון התייחסות, כגון התרוצצות ממקום למקום. אחת ולא יחידה היא משימת ההסעות כיוון שכולנו רוצים להגיע לאירוע, אך לא לכולנו יש את האפשרות, וגם לא תמיד נרצה לנהוג את הדרך חזרה הביתה, לרוב כמובן נרצה להגיע לאירוע ופשוט ליהנות. לכן הזמנת חברת הסעות היא בהחלט החלטה חכמה לאלו מאתנו אשר רוצים להזמין את אורחינו וכמובן לתת להם ליהנות ביחד איתנו. בעידן המודרני של היום, רבים מן האנשים כבר יודעים באיזו צורה הם רוצים להגיע לאירוע אליו הוזמנו, כמובן שמי שמשלם את כל העניין הם בדרך כלל המזמינים, בין אם מדובר על מרחק רב מביתם של המוזמנים, כיום זה כבר לא משנה לאן אנו מוזמנים, בין אם לבר או בת מצווה, ואף לחתונות. כיום ישנם המון פתרונות הגעה לאירועים, בעידן של היום ישנם ארגונים ואף אנשים פרטיים אשר מאפשרים הגעה לאירועים כאלו ואחרים בקלות ובמהירות, במיוחד כאשר מדובר על כמות אנשים גדולה אשר לא כולם מגיעים מאותו המקום. זהו לא סוד שכולנו בסך הכל רוצים ליהנות. כאשר אנו מגיעים למסיבות ואפילו לחתונות, ישנו המון אלכוהול, אנו לא נרצה לקחת חלילה את הסיכון בתפיסת שוטר או חלילה במצב קיצוני אף יותר בתאונת דרכים. לכן בעצם נבחר בהסעות.

חניון אוטובוסים

כיום ארגון הסעות לאירועים הוא לא עניין של מה בכך, הוא דורש לא מעט ארגונים וסידורים כגון: רשימת מוזמנים, תחנות איסוף, אישורי הגעה של המוזמנים, וכמובן את חברת ההסעות. בחירת ארגון אמין והוגן בימים מרגשים אלו, אז איך בעצם אנו יכולים לצלוח את האתגר וכמובן היכן נשים את הדגשים?

1. חברה בעלת ניסיון של לפחות מעל 10 שנים - בחירה בחברה בעלת ניסיון רב בתחום ההסעות אינו דבר של מה בכך, חברות אלו יוכלו לסייע לנו בארגון ההסעה על פי מיקומים ותחנות, מהקרוב לרחוק, כמו-כן חשוב שחברה זו תחזיק בכמות מכובדת של כלי רכב כמו למשל: אוטובוסים גדולים, מיניבוסים על מנת שנוכל באמת לבצע התאמה בין כמות המוזמנים שלנו לבין כלי הרכב.

2. נהגים אדיבים - חשוב לא פחות לבדוק את תודעת השירות של הנהגים, חשוב לשים לב האם הם מספיק סבלניים על מנת שיאספו את כל האורחים המתוכננים להגיע לאירוע, כדי לבדוק זאת, תוכלו למצוא המלצות ברשת מלקוחותיה הקודמים של אותה החברה, וכמובן נבחר חברות הסעה אשר התקבלו עליהם ביקורות לא פחות ממצוינות לאורך כל תקופת השירות.

3. מחיר הוגן ואטרקטיבי - חשוב מאוד לבצע סקר שוק קטן בין כמה חברות הסעה לאירועים על מנת שנוכל לקבל את המחיר הטוב ביותר, הפרמטרים עליהם נמדד המחיר הן: מרחק נסיעה, כמות תחנות, זמן ההמתנה לאנשים בזמן האירוע, כמות הנוסעים, וכן גודל ההסעה המוצעת. חשוב לבצע את ההשוואה כדי שנוכל לקבל את ההצעה ומחיר הטובים ביותר.

16 צפיות0 תגובות
bottom of page