המדריך לארגון ותכנון מערך הסעות לחתונה
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמערכת - Event4u

המדריך לארגון ותכנון מערך הסעות לחתונה

מתכננים להזמין אוטובוס הסעות לחתונה? על מנת לעשות את הבחירה הנכונה, עליכם להבין חוקי ברזל רבים וחשובים. הרי אם תתחילו לחפש הובלה מחברות חשודות שונות מבלי לקחת בחשבון את כל האפשרויות השונות, אתם עלולים ללכת לאיבוד. ננסה לספק לכם כמה טיפים חשובים שיכולים להבחין בין הצלחות מסחררות לכישלונות מזעזעים. כמובן שננסה כמיטב יכולתנו לשים אתכם בצד בו תוכלו לבחור את הבחירה המתאימה ביותר.



חפשו בגוגל דורון הסעות לחתונה המלצות

ברשת האינטרנט תוכלו למצוא שלל המלצות אודות חברות הסעות לחתונה. חלקן מומלצות, ומחלקן עדיף להישמר. דורון חברת הסעות לחתונה בעלת אינספור המלצות חמות בכל רחבי הרשת. תבדקו בכל הפורטלים המובילים ותראו כמה המלצות יש עלינו.



הסעות לחתונה לא לא נזמין מאינדקס חברות הסעות או אתרי השוואת מחירים- התרחקו

כאשר אנו מזמינים הסעות לחתונה שעשוי להיות האירוע החשוב ביותר בחיינו, לא תמיד נצטרך להוזיל 100 או 150 שקלים . אין תחושה נוראית יותר, כמו אוטובוס הסעות שלא מגיע, או נהג שמתייחס ישר לאורחינו האהובים. היתרון היחיד שאנו עשויים לקבל מהמדדים הללו הוא שהם מעט זולים יותר (אך לא תמיד). מצד שני, אם תקראו היטב את חוקי האתרים הללו, תגלו שהם פתאום "מתעלמים" מחברת ההסעות המומלצת, לא. אחראי על איכות השירות. אין לך עם מי לדבר. מצד שני, חברת איסוף החתונה המומלצת תקים מרכז לילה כדי לתמוך בכל צרה שתתקלו בה. עדיף לשלם עוד 100 ש"ח על שתיקה, והכי חשוב שיהיה הרבה מזל טוב.


כמה אמורה לעלות הסעה לחתונה?

מחיר ממוצע באזור 1800 ש״ח.


התשובה לשאלה כמה תעלה ההסעה לחתונה מושפעת מכמה פרמטרים עיקריים:

מרחק וזמן נסיעה:

מספר הקילומטרים בהחלט ישפיע על המחיר. אבל זה לא בהכרח המרחק המקורי בין המוצא ליעד. המרחק יכול לכלול גם זמן טעינת תנועה, זמן נסיעה ברכב וצריכת דלק, כך שגם עומס תנועה מזדמן יעלה את מחירי ההובלה. בנוסף, לא כל חברות ההסעות יסכימו להפעיל הסעות חתונה קצרות לכמה שעות (פחות מ-100 מייל) כי לא בטוח אם ההסעה הקצרה שווה את זה. מצד שני, בגלל שמדובר במחיר גלובלי, בדרך כלל ככל שזמן ההסעה ארוך יותר כך הזמן ארוך יותר.


סוג רכב:

ובכן, זה עשוי לעלות יותר לקחת אוטובוס חתונה מאשר מיניבוס. כך גם באוטובוסים, יש אוטובוסים של 60 מקומות ואוטובוסים של 55 מקומות.


תקופה-למשל, אם זו העונה החמה של חתונה, אז המחיר עשוי להיות זול יותר מחתונת חורף, וחתונת חורף זולה יותר.


הסעות לחתונה לנוכחות מלאה


ישראל מלאה באולמות אירועים ומדי יום מתקיימות כאן חתונות. כחלק מנוף המציאות הישראלי, התרגלנו לראות הסעות לחתונה. היום, זה כמעט דבר בסיסי בתכנון חתונה. זוגות רבים מעדיפים להזמין נסיעות לאורחים שלהם כדי להימנע מצרות גדולות.

כך האורחים שלכם יכולים להגיע בנוחות לחתונה מבלי לדאוג לעמוד בפקקים לאורך זמן או למצוא מקומות חניה. בנוסף, על מנת שכל האורחים והחברים ישתו בחתונה יש צורך בהסעות. אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות "נהגים תורנים" בלי לשתות. כשאין תחבורה, חברים רבים נאלצים לקחת את התפקיד הזה.

מימד חשוב יותר הוא עייפות. רוב החתונות מסתיימות מאוחר בלילה או מוקדם בבוקר, תלוי איך קוראים לזה. אחרי יום עבודה ארוך ומייגע, האורחים שלכם. במקרה הזה, לתת להם לנהוג זו לא החלטה נבונה במיוחד. מומלץ לחזור בהסעה מאורגנת. הנהג שלנו ימתין להם בדריכות כנדרש ואז ייקח אותם הביתה בשלום.


לסיכום

אם יש לכם שאלות צוות המומחים של דורון הסעות ישמח לענות על כל שאלה . אנו זמינים עבורכם בטלפון 052-4499807


23 צפיות0 תגובות
bottom of page